Vodafone Park ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Dernekler Koordinatörümüz Emin Biber ile İskenderun Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Sedat Uysal ve dernek üyeleri yeni dernek lokalinin açılışına katıldı.
Açılışa; AK Parti Hatay Milletvekili Abdulkadir Özel, İskenderun Belediye Başkanı Fatih Tosyalı, İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Levent Hakkı Yılmaz, Adana Beşiktaşlı İşadamları Derneği Başkanı Sitemkar Bolsoy, Adana Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Mustafa Uğur Kızıl, Gaziantep Beşiktaşlı Taraftarlar Derneği Başkanı Hüseyin Özkale, Hatay Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Mehmet Yıldız, Kahramanmaraş Beşiktaşlılar Derneği Başkan Yardımcısı Murat Çavuşoğlu ve çok sayıda taraftarımız katıldı.
Onlarca taraftarımızın katıldığı gecede meşaleler yakılarak marşlar söylendi ve “Şampiyon Beşiktaş” tezahüratı yapıldı.
HABERLER
30.01.2022
DERNEKLER
Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, İskenderun Beşiktaşlılar Derneği’nin Yeni Lokalinin Açılışına Katıldı
Diğer Haberler
- Hava Kartalları Derneği Üyeleri Buluştu 28.06.2026 18.11.00
- Gemlikli Beşiktaşlılar Kahvaltıda Buluştu 28.06.2026 15.20.00
- Hendek Beşiktaşlılar Derneği’nden Kulübümüze Ziyaret 26.06.2026 18.00.00
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00

