“Oyuncularımı tebrik ediyorum. Uzun süre on kişi oynadık. Hava sıcaktı, zor bir maç oldu. On kişi kaldıktan sonra savunmayı sağlam tuttuk. Pozisyonlara girdik. Çocuklar iyi mücadele etti. Oyuncularımın mücadelesinden çok memnunum. On kişi kaldıktan sonra oyunu yorumlamak doğru olmaz. İlk yarıda kontrol bizdeydi. Birçok pozisyon yakaladık. Zor bir maçı on kişi kazanmak sezon başı için mutluluk verici.
Hakemlerle ilgili konuşmak istemiyorum, çünkü bir şey değişmiyor. Salih’in ilk sarı kartına bakın. Uzaktan yakından kartla alakası yok. İlk kartın hatalı olduğunu düşünüyorum. Rize maçında Vida’ya yapılan harekete, geçen hafta Kenan’a yapılan harekete bakın, ondan sonra konuşalım. En ufak pozisyonda kart göstermek çok yanlış. Cüneyt hoca çok tecrübeli bir hakem. Hakem en ufak detayı bularak oyuncumuzu attı. Hakemler ayrıntı kovalamaz, maç yönetir. Hakem maalesef küçük ayrıntıları takip ediyor. O nedenle üzüldük.”
HABERLER
29.08.2021
FUTBOL
Sergen Yalçın: “Oyuncularımı tebrik ediyorum”
Diğer Haberler
- Futbol A Takımımızın Yurt Dışı Kamp Programı Hakkında Bilgilendirme 23.06.2026 16.44.00
- Tüpraş Stadyumu Locaları Satışa Sunuluyor 20.06.2026 11.28.00
- UEFA Avrupa Ligi İkinci Ön Eleme Turundaki Rakibimiz FC Midtjylland Oldu 17.06.2026 14.11.00
- Nike, Futbol Takımlarımızın Resmi Forma Sponsoru Oldu 08.06.2026 10.30.00
- Futbol A Takımımızın Programı Hakkında Bilgilendirme 06.06.2026 23.23.00

