Futbol A Takımımızın Süper Lig’in ikinci haftasında Gaziantep FK ile deplasmanda oynadığı maçın ikinci yarısında rahatsızlanan, ilk müdahalesi sağlık ekibimiz tarafından yapıldıktan sonra bilinci açık bir şekilde ambulansla Gaziantep’teki bir hastaneye sevk edilen futbolcumuz Fabrice Nsakala’nın sağlığı iyi durumdadır. Nsakala’nın tetkik ve muayenesine gözlem altında tutulduğu hastanede devam edilmektedir.
Beşiktaş JK olarak; futbolcumuz Fabrice Nsakala’ya geçmiş olsun dileklerini ileten; Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Kasapoğlu’na, Türkiye Futbol Federasyonu’na, Kulüpler Birliği Vakfı'na, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne, Galatasaray Spor Kulübü’ne, Trabzonspor Kulübü’ne, Gaziantep Futbol Kulübü’ne, İstanbul Başakşehir Kulübü’ne, Sivasspor Kulübü’ne, Göztepe Spor Kulübü’ne, Giresunspor Kulübü’ne, Çaykur Rizespor Kulübü’ne, Fatih Karagümrük Spor Kulübü'ne, Antalyaspor Kulübü'ne, Hatayspor Kulübü'ne, Kasımpaşa Kulübü'ne, Altınordu Kulübü'ne, Eyüpspor Kulübü'ne, Ümraniyespor Kulübü'ne, Erzurumspor Kulübü'ne ve Türk futbolunun tüm paydaşlarına teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Beşiktaş JK
HABERLER
22.08.2021
KULÜP AÇIKLAMALARI
Teşekkür Mesajı
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Toplantısı 4 Temmuz Cumartesi Günü Yapılacak 19.06.2026 19.16.00
- Kulübümüz, UEFA Kulüp Finansal Kontrol Organı Uyum Anlaşması Sürecini Başarıyla Tamamladı 17.06.2026 18.31.00
- Fenerbahçe SK Başkanlığına Seçilen Aziz Yıldırım'ı Tebrik Ederiz 07.06.2026 22.38.00
- Vincenzo Italiano ile Görüşmelere Başlandı 05.06.2026 15.15.00
- Kulübümüzden Açıklama 31.05.2026 20.09.00

