Vodafone Park ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Beşiktaş Dostları Derneği Başkanı, eski yönetim kurulu üyemiz Bülent Deriş ile dernek üyelerinin İstanbul Büyükada’da düzenlediği şampiyonluk kutlamasına katıldı.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi’nin internet aracılığıyla taraftarlarımıza selam ve sevgilerini ilettiği etkinlikte, Adalar Kaymakamı Dr. Mustafa Ayhan ile Adalar İlçe Emniyet Müdürü Gülseda Torun da yer aldı.
Vodafone Park ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Beşiktaş Dostları Derneği Başkanı, eski yönetim kurulu üyemiz Bülent Deriş ile dernek üyeleri ve taraftarlarımız, bando eşliğinde marşlar ve tezahüratlarla Büyükada’da şampiyonluk kupalarımızla tur attı.
HABERLER
12.06.2021
GÜNCEL HABERLER
Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Daltaban, Beşiktaş Dostları Derneği’nin Şampiyonluk Kutlamasına Katıldı
Diğer Haberler
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açılıyor 19.06.2026 19.42.00
- Silivrili Öğrencilerden Stadyum ve Müze Turu 18.06.2026 19.16.00
- Ahmet Şerafettin Bey'i (Şeref Bey) Kabri Başında Andık 13.06.2026 12.28.00

