U-19 Akademi Takımımız, U-19 Ligi’nin 14. haftasında deplasmanda karşılaştığı Trabzonspor’a 8-2 mağlup oldu.
Trabzospor Kadir Özcan Tesisleri’nde oynanan maça siyah-beyazlılarımız; Gökdeniz Kurşunoğlu, Eray Korkmaz, Serkan Emrecan Terzi, Emre Aydemir, Cüneyt Can, Yusuf Oral, Cemal Azad Demir, Berkay Vardar, Koray Yağcı, Emirhan Delibaş ve Avtandil Duishoev ilk on biriyle başladı.Maç boyu etkisiz bir oyun sergileyen ekibimiz, ilk yarısını 5-1 geride geçtiği maçtan 8-2 mağlup ayrıldı. Takımımızın gollerini Avtandil Duishoev ile Emirhan İlkhan kaydetti.

