Turkcell Kadın Futbol Ligi’nde şampiyon olan Beşiktaş Vodafone Takımımız, şampiyonluk kupasını Emirhan Otel Spor Kompleksi’nde düzenlenen törenle aldı.
Şampiyon Beşiktaş Vodafone Takımımıza kupasını Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir takdim etti.
Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Beşiktaş Vodafone Takımımızın Teknik Direktörü Hatice Bahar Özgüvenç ile teknik ekibimizi ve sporcularımızı kutladı.
Siyah-beyazlılarımız, büyük bir coşku ve sevinçle havaya kaldırdıkları şampiyonluk kupasıyla hatıra fotoğrafı çektirdi.
HABERLER
05.05.2021
FUTBOL AKADEMİ
Beşiktaş Vodafone Takımımız, Şampiyonluk Kupasını Törenle Aldı
Diğer Haberler
- Burkina Faso Büyükelçisi Vinta Some ile Spor Büyükelçisi Charles Kabore’den Beşiktaş JK Futbol Akademisi’ne Ziyaret 22.06.2026 20.50.00
- Beşiktaş:4 İstanbulspor:0 (U-13) 22.06.2026 17.00.00
- Sarıyer:2 Beşiktaş:5 (U-13) 20.06.2026 15.43.00
- Esenler Erokspor:1 Beşiktaş:3 (U-13) 07.06.2026 15.16.00
- Batu Ilgaç ile Yiğit Alp Çandır Futbol Akademimize Dahil Oldu 03.06.2026 17.25.00

