Beşiktaş Bahçeşehir Okulları Jimnastik Takımımız, İstanbul’da gerçekleştirilen Bölge Jimnastik Şampiyonası’nda, toplamda iki altın, üç bronz madalya kazandı.
Şampiyonanın Büyükler kategorisinde altın madalya kazanan takımımız, gençler kategorisinde ise bronz madalyanın sahibi oldu.
Büyükler kategorisinde sporcularımızdan Zeynep Kırlı altın madalya, Derya Türker ise broz madalya elde ederken, Gençler kategorisinde yarışan Nil Eda Arıcan bronz madalya kazandı.
HABERLER
17.03.2021
JİMNASTİK
Beşiktaş Bahçeşehir Okulları Jimnastik Takımımızdan İki Altın Üç Bronz Madalya
Diğer Haberler
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 29 Madalya 22.06.2026 11.36.00
- Jimnastikçimiz Melisa Doğan, Ayla Çiftçi Kupası’nda Türkiye Şampiyonu Oldu 15.06.2026 11.20.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından Dört Birincilik 05.06.2026 16.00.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 35 Madalya 04.05.2026 11.03.00
- Jimnastikçimiz Zeynep Hira Yayla, Ritmik Cimnastik Küçükler Filiz Doğan Kupası’nda Dördüncü Oldu 20.04.2026 11.33.00

