Genç Erkekler Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası, 9 – 16 Şubat tarihleri arasında Ordu’da yapıldı.
32 sporcunun katıldığı şampiyonada, 52 Kg’da ringe çıkan sporcumuz Kadir Öztürkmen Türkiye üçüncüsü oldu.
HABERLER
16.02.2020
BOKS
Boksörümüz Kadir Öztürkmen Türkiye Üçüncüsü Oldu
Diğer Haberler
- Boks Takımımızdan İki Altın Bir Gümüş ve Bir Bronz Madalya 15.06.2026 12.13.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Avrupa ve Dünya Şampiyonası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 08.06.2026 12.10.00
- Boks Takımımızdan Altı Altın Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 07.06.2026 20.01.00
- Boks Takımımızın Sporcularından Üç Türkiye Şampiyonluğu 20.04.2026 12.36.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Gençler Dünya Kupası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 02.03.2026 11.10.00

