İstanbul Gençler Ferdi Boks Şampiyonası, 16-20 Ekim tarihleri arasında Sarıyer Spor Salonu’nda yapıldı.
Beş sporcuyla katıldığımız müsabakalarda, Boks Takımımızdan; 52 Kg’da Kadir Öztürkmen ve 75 Kg’da Yunus Emre Güney sıkletlerinde birinci oldu. 56 Kg’da Ramazan Kömür ise ikinci oldu.
Ayrıca sporcumuz Kadir Öztürkmen, şampiyonanın “En Dövüşken Boksörü” kupası ile ödüllendirildi.
HABERLER
20.10.2019
BOKS
Boks Takımımızdan İki Birincilik
Diğer Haberler
- Boks Takımımızdan İki Altın Bir Gümüş ve Bir Bronz Madalya 15.06.2026 12.13.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Avrupa ve Dünya Şampiyonası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 08.06.2026 12.10.00
- Boks Takımımızdan Altı Altın Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 07.06.2026 20.01.00
- Boks Takımımızın Sporcularından Üç Türkiye Şampiyonluğu 20.04.2026 12.36.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Gençler Dünya Kupası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 02.03.2026 11.10.00

