Ritmik Cimnastik Ligi ikinci hafta müsabakaları, 18-20 Ekim tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleştirildi.
Jimnastik Takımımız, sergilediği başarılı performansla 3. lig birincisi olurken sporcumuz Ayşe Deniz Düzarat, bireysel sıralamada Türkiye birincisi oldu.
HABERLER
20.10.2019
JİMNASTİK
Jimnastik Sonuçları
Diğer Haberler
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 29 Madalya 22.06.2026 11.36.00
- Jimnastikçimiz Melisa Doğan, Ayla Çiftçi Kupası’nda Türkiye Şampiyonu Oldu 15.06.2026 11.20.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından Dört Birincilik 05.06.2026 16.00.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 35 Madalya 04.05.2026 11.03.00
- Jimnastikçimiz Zeynep Hira Yayla, Ritmik Cimnastik Küçükler Filiz Doğan Kupası’nda Dördüncü Oldu 20.04.2026 11.33.00

