Türkiye Kulüplerarası Süper Atletizm Kadınlar Ligi Yarışması, 20-21 Ağustos tarihlerinde Bursa’da yapıldı.
Siyah-beyazlılarımız, yarışlarda 238 puan toplayarak Türkiye üçüncüsü oldu.
Yarışmalarda sporcularımızın elde ettikleri dereceler şöyle:
Sevilay Eytemiş 3000m 9,54,15 Birinci
Yayla Kılıç 5000m 16,32,18 Birinci
Yaren Yıldırım 100m Engelli 15,23 İkinci
Burcu Subatan 1500m 4,25,79 İkinci
Miray Akbulut Yüksek Atlama 1,73m İkinci
Tuğba Aydın Üçadım Atlama 12,90m Üçüncü
Berfe Sancak 200m 24,61 Üçüncü
Tuğba Aydın Uzun Atlama 5,82m Üçüncü
Meryem Kasap 400m Engelli 1,02,05 Üçüncü
Semra Türk Disk Atma 50,98m Üçüncü
Sinem Yıldırım Gülle Atma 14,13m Üçüncü
Berfe Sancak 400m 55,29 Üçüncü
Songül Çalparmak Cirit Atma 46,45m Üçüncü
Gülşah Kızıltaş 100m 12,27 Üçüncü
4X100m Bayrak Takım
Yaren Acar – Gülşah Kızıltaş – Meryem Kasap – Sema Aydemir 49.84 İkinci
4X400m Bayrak Takımı
Yaren Açar– Jiyan Öner – Nazire Güleç – Semra Karaslan 3,57,34 Üçüncü
HABERLER
22.08.2019
ATLETİZM
Atletizm Takımımız, Türkiye Üçüncüsü Oldu
Diğer Haberler
- Atletimiz Nisanur Özdoğan, U-18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 17.06.2026 13.40.00
- Atletimiz Ezgi Öz, Balkan Büyükler Şampiyonası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 07.06.2026 16.49.00
- Atletimiz Zeynep Bakır, U-18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 27.06.2025 10.53.00
- Atletimiz Ezgi Gözükaya, Mladost U-18 Meeting Yarışması’nda Şampiyon Oldu 10.05.2025 19.17.00
- Atletizm Takımımızın Sporcularından Üç Altın Madalya 04.05.2025 21.40.00

