Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün, 19 Mayıs 1919'da Samsun'da başlattığı ulusal kurtuluş mücadelesinin 100. yılının coşkusunu yaşıyoruz...
Cumhuriyet'e yaraşır yepyeni bir neslin zihinsel ve bedensel eğitiminde, Türk sporunun gelişiminde daima Ata'sının hizmetinde olan camiamız için Gençlik ve Spor Bayramı olarak ilan edilen bugün, çok daha anlamlı ve gurur verici bir tarihtir.
19 Mayıs’ı Türkiye’ye armağan eden en büyük Beşiktaşlı Atatürk’tür; 19 Mayıs’ı, Gençlik ve Spor Bayramı’na dönüştürmek ise bir Beşiktaş zaferidir.
Kurucularımızdan Ahmet Fetgeri Aşeni'nin 1935 yılında kulübümüz adına yaptığı önerinin kanunlaşması sonrasında “19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı” büyük bir coşkuyla, büyük bir onurla nesillerden nesillere kutlanmaya devam etmektedir.
1981 yılından bu yana “Atatürk’ü Anma Günü” olarak da kutlanan bu anlamlı günde; Türk gençliğinin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'nı coşkuyla kutlarken, Ulu Önderimiz Atatürk ve silah arkadaşlarını da minnetle anıyorum.
Saygılarımla,
Fikret Orman
Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı
HABERLER
19.05.2019
KULÜP AÇIKLAMALARI
Başkanımız Fikret Orman'dan 19 Mayıs Mesajı
Diğer Haberler
- Başkanımız Serdal Adalı’dan Açıklamalar 26.06.2026 15.02.00
- Erkek Basketbol Takımımız Yeniden EuroLeague’de 26.06.2026 14.33.00
- Divan Kurulu Toplantısı 4 Temmuz Cumartesi Günü Yapılacak 19.06.2026 19.16.00
- Kulübümüz, UEFA Kulüp Finansal Kontrol Organı Uyum Anlaşması Sürecini Başarıyla Tamamladı 17.06.2026 18.31.00
- Fenerbahçe SK Başkanlığına Seçilen Aziz Yıldırım'ı Tebrik Ederiz 07.06.2026 22.38.00

