HABERLER
13.05.2019
JİMNASTİK
Jimnastik Takımımız 2. Etap Kulüplerarası Türkiye Şampiyonu Oldu
Jimnastik Takımımız, 10-12 Mayıs tarihleri arasında İzmir’de yapılan, 2. Etap Kulüplerarası Türkiye Şampiyonası yarışması Gençler Grup Serisi’nde şampiyon oldu. Takım sıralamasında ise Türkiye ikincisi oldu. Yıldız takımımız grup serisinde Türkiye üçüncüsü olurken takım sıralamasında Türkiye ikincisi oldu.
Diğer Haberler
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 29 Madalya 22.06.2026 11.36.00
- Jimnastikçimiz Melisa Doğan, Ayla Çiftçi Kupası’nda Türkiye Şampiyonu Oldu 15.06.2026 11.20.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından Dört Birincilik 05.06.2026 16.00.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 35 Madalya 04.05.2026 11.03.00
- Jimnastikçimiz Zeynep Hira Yayla, Ritmik Cimnastik Küçükler Filiz Doğan Kupası’nda Dördüncü Oldu 20.04.2026 11.33.00

