Başkanımız Fikret Orman, A. Konyaspor maçı öncesi Vodafone Park'ta Balıkesir Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Eralp Şayakçı ve yönetim kurulu üyelerini ağırladı.
Şayakçı, ziyaretin sonunda Orman’a isminin yazılı olduğu Beşiktaş armalı halı hediye etti.
HABERLER
11.03.2019
DERNEKLER
Balıkesir Beşiktaşlılar Derneği’nden Başkanımız Fikret Orman’a Ziyaret
Diğer Haberler
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00
- Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik 15.06.2026 18.18.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Aydın’da Fen Laboratuvarlarının Açılış Törenine Katıldı 08.06.2026 16.50.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Ege Beşiktaş Kongre Üyeleri Derneği’nin Düzenlediği Geceye Katıldı 08.06.2026 15.16.00

