HABERLER
25.02.2019
DERNEKLER
Uşak Beşiktaşlılar Derneği’nden Ağaç Dikme Şenliği
Uşak Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Oktay Cem Dikmen ve dernek üyeleri, bu yıl üçüncüsünü düzenledikleri “Geleneksel Ağaç Dikme” şenliği kapsamında TEMA Uşak Temsilciliği üyeleriyle Eşme İlçesi’nde 300 fidan dikimi gerçekleştirdi.
Diğer Haberler
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00
- Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik 15.06.2026 18.18.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Aydın’da Fen Laboratuvarlarının Açılış Törenine Katıldı 08.06.2026 16.50.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Ege Beşiktaş Kongre Üyeleri Derneği’nin Düzenlediği Geceye Katıldı 08.06.2026 15.16.00

