Kulübümüzün Balkanlardaki iki güzide temsilcisi Beşiktaş Makedonya Derneği ve Prizren Beşiktaşlılar Derneği Kosova’da bir araya geldi.
Beşiktaş Makedonya Derneği Başkanı İlyas Balta ve dernek yöneticileri, Prizren Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Emre Çabrat ve yönetiminin misafiri oldu.
Çalışma yemeğinde bir araya gelen derneklerimizin yöneticileri, bundan sonraki süreçte daha çok beraber olup birlikte projeler üretmek istediklerini belirterek, birlikte hareket etme kararı aldı. Balkanlardaki futbolcu potansiyelinin kulübümüze kazandırılmasının öncelikli hedefleri olduğunu söyleyen temsilcilerimiz Vodafone Park’ta oynanacak olan maçlara da mümkün olduğu kadar beraber gitme kararı aldı.
Ziyaret her iki başkanın da birbirlerine plaket vermesiyle son buldu.
HABERLER
19.02.2019
DERNEKLER
Beşiktaş Makedonya Derneği’nden, Prizren Beşiktaşlılar Derneğine Nezaket Ziyareti
Diğer Haberler
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00
- Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik 15.06.2026 18.18.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Aydın’da Fen Laboratuvarlarının Açılış Törenine Katıldı 08.06.2026 16.50.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Ege Beşiktaş Kongre Üyeleri Derneği’nin Düzenlediği Geceye Katıldı 08.06.2026 15.16.00

