Gençler Büyükler Türkiye Şampiyonası Yarışmaları 2-3 Şubat tarihlerinde İstanbul’da yapıldı.
Atletizm Takımımız sporcularından Semra Karaaslan 800 metrede 2.08.87’lik derecesiyle ve Burcu Subatan 1500 metrede 4.23.17’lik derecesiyle birinci oldu.
Sporcularımızın elde ettikleri diğer dereceler şöyle:
U-20 KIZLAR
Ceren Yılmaz 1500m 4.44.60 İkinci
Rumeysa Coşkun 1500m 4.44.67 Üçüncü
Rumeysa Coşkun 3000m 10.20.58 Üçüncü
BÜYÜK KADINLAR
Berfe Sancak 400m 56.26 İkinci
Tuğba Aydın Uzun Atlama 5.92m İkinci
Tuğba Aydın 3 Adım Atlama 13.13m İkinci
Büşra Pekşirin Sırıkla Atlama 3.90m İkinci
Sinem Yıldırım Gülle Atma 14.53m
ÜçüncüYaren Açar 400m 56.65 Üçüncü
Burcu Subatan 800m 2.11.38 Üçüncü
HABERLER
04.02.2019
ATLETİZM
Atletizm Takımımızdan İki Birincilik
Diğer Haberler
- Atletimiz Elif Özen, U-20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 24.06.2026 17.22.00
- Atletimiz Nisanur Özdoğan, U-18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 17.06.2026 13.40.00
- Atletimiz Ezgi Öz, Balkan Büyükler Şampiyonası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 07.06.2026 16.49.00
- Atletimiz Zeynep Bakır, U-18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 27.06.2025 10.53.00
- Atletimiz Ezgi Gözükaya, Mladost U-18 Meeting Yarışması’nda Şampiyon Oldu 10.05.2025 19.17.00

