Başkanımız Fikret Orman ile Taraftar ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Özköse, 1903 Isparta Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Ziya Gür’ün katkılarıyla yapılan Isparta No 1903 Tesisi’nin açılış törenine katıldı.
Orman ayrıca, Isparta Valisi Ömer Seymenoğlu ile Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ı makamlarında ziyaret etti ve Isparta Bahçeşehir Koleji’nde öğrencilerle bir araya geldi.
HABERLER
10.01.2019
DERNEKLER
Başkanımız Fikret Orman Isparta No 1903 Tesisi’nin Açılış Törenine Katıldı
Diğer Haberler
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00
- Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik 15.06.2026 18.18.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Aydın’da Fen Laboratuvarlarının Açılış Törenine Katıldı 08.06.2026 16.50.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Ege Beşiktaş Kongre Üyeleri Derneği’nin Düzenlediği Geceye Katıldı 08.06.2026 15.16.00

