Başkanımız Fikret Orman, Galatasaray maçı öncesinde Vodafone Park’taki makamında; Makedonya Kültür Bakanı Asaf Ademi, Beşiktaş Makedonya Derneği Başkanı İlyas Balta ve Çorum Beşiktaşlılar Derneği Başkanı İsmail Ateş’i ağırladı.
Ziyarette Taraftar ve Derneklerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Özköse de yer aldı.
HABERLER
02.12.2018
DERNEKLER
Başkanımız Fikret Orman’a Ziyaret
Diğer Haberler
- Hendek Beşiktaşlılar Derneği’nden Kulübümüze Ziyaret 26.06.2026 18.00.00
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00
- Çanakkale 1915 Beşiktaşlılar Derneği’nden Anlamlı Etkinlik 15.06.2026 18.18.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Aydın’da Fen Laboratuvarlarının Açılış Törenine Katıldı 08.06.2026 16.50.00

