Jimnastik Takımımız, 24-25 Kasım tarihlerinde Antalya’da düzenlenen Ritmik Jimnastik Küçükler Dostluk Kupası’na katıldı.
118 sporcunun katıldığı kupada Nil Eda Arıcan şampiyon olurken; Nehir Büyüksağnak 4., Kayra Sürmen 13., Ece Özsoy 16., Asya Türker 32. oldu.
HABERLER
29.11.2018
JİMNASTİK
Jimnastik Sonuçları
Diğer Haberler
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 29 Madalya 22.06.2026 11.36.00
- Jimnastikçimiz Melisa Doğan, Ayla Çiftçi Kupası’nda Türkiye Şampiyonu Oldu 15.06.2026 11.20.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından Dört Birincilik 05.06.2026 16.00.00
- Jimnastik Takımımızın Sporcularından 35 Madalya 04.05.2026 11.03.00
- Jimnastikçimiz Zeynep Hira Yayla, Ritmik Cimnastik Küçükler Filiz Doğan Kupası’nda Dördüncü Oldu 20.04.2026 11.33.00

