Beşiktaş’lı Girişimci İşadamları ve Kadınları Derneği Başkanı İlker Bayram ve dernek üyeleri, Gaziler Haftası sebebiyle Bilkent Gaziler Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’nde gazilerimizle buluştular.
Sıcak bir ortamda geçen ziyarette gazilerimizle sohbet eden Bayram ve dernek üyeleri, Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Özköse’nin katkılarıyla hastanede tedavi gören gazilerimize Beşiktaş forması hediye etti.
Başhekim Nilüfer Kutay Gökkaya Ordu ile de bir araya gelen İlker Bayram, ziyaretin sonunda Ordu’ya Beşiktaş forması hediye etti.
HABERLER
27.09.2018
DERNEKLER
Beşiktaş’lı Girişimci İşadamları ve Kadınları Derneği’nden Gazilerimize Ziyaret
Diğer Haberler
- Hava Kartalları Derneği Üyeleri Buluştu 28.06.2026 18.11.00
- Gemlikli Beşiktaşlılar Kahvaltıda Buluştu 28.06.2026 15.20.00
- Hendek Beşiktaşlılar Derneği’nden Kulübümüze Ziyaret 26.06.2026 18.00.00
- Denizli Beşiktaşlılar Derneği Üyeleri Kahvaltıda Buluştu 22.06.2026 16.34.00
- İkinci Başkanımız Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla Buluştu 22.06.2026 11.18.00

