Bu yıl 32.'si düzenlenen Uluslararası Ahmet Cömert Boks Turnuvası, 11-15 Eylül tarihlerinde İstanbul’da yapıldı.
24 ülkeden 222 sporcunun katıldığı turnuvada, Türkiye Milli Boks Takımı’nda yer alan sporcumuz Barış Arıcı 52 Kg’da ülkemizi temsil ederek sıkletinde 2. olarak Gümüş madalyanın sahibi oldu.
HABERLER
17.09.2018
BOKS
Boksörümüz Barış Arıcı Gümüş Madalya Kazandı
Diğer Haberler
- Boks Takımımızdan İki Altın Bir Gümüş ve Bir Bronz Madalya 15.06.2026 12.13.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Avrupa ve Dünya Şampiyonası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 08.06.2026 12.10.00
- Boks Takımımızdan Altı Altın Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 07.06.2026 20.01.00
- Boks Takımımızın Sporcularından Üç Türkiye Şampiyonluğu 20.04.2026 12.36.00
- Boksörümüz Hakan Arda İlgün, Gençler Dünya Kupası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 02.03.2026 11.10.00

