U-18 Kız Basketbol Takımımız, Ordu’da düzenlenen Türkiye Şampiyonası’nın yarı finalinde İstanbul Üniversitesi’ni 77-73 yendi ve finale yükseldi.
Siyah-beyazlılarımız, finalde yarın saat 16.00’da Ordu Durugöl Recep Kara Spor Salonu’nda Fenerbahçe – Galatasaray maçının galibiyle karşılaşacak.
HABERLER
26.05.2018

