U-18 Kız Basketbol Takımımız, Hatay’da düzenlenen Türkiye Şampiyonası’nı ikinci olarak tamamladı.
Oyuncumuz Yağmur Yıldız, turnuvanın en değerli oyuncusu seçildi.
HABERLER
27.05.2017

