Masa Tenisi Takımımız, Bursa’da 13-14 Mayıs tarihlerinde düzenlenen play-off maçlarında İstanbul Kupası’nı 4-1, Türk Telekom Ankara’yı 4-1 mağlup etti.
Bugün oynanan müsabakada ise Çukurova Üniversitesi’ne 1-4 mağlup olan siyah-beyazlılarımız, Süper Lig’de 2. oldu.
Masa Tenisi Takımımızın Antrenörü Sabahattin Sabrioğlu internet sitemize yaptığı açıklamada, “Kurulduğumuz 2003 yılından beri ilk defa Türkiye 2.’si ve şampiyon olma şansımız vardı. Türkiye 2.’si olduk. Çukurova Üniversitesi’ne 1-4 yenildik. Çukurova Üniversitesi oyuncusu iyi mücadele ederek bizim oyuncularımıza karşı üstünlük sağladı. Ama yine de çok güzel bir sonuçla dönüyoruz. Türkiye ikincisi olmak da var. Bu bizim için tarihte ilk defa oluyor. Gelecek sene şampiyonluğa oynayacağız. Türkiye kupasını kazandık. Lig’de de şampiyon olmak istedik. Ama Bursa’dan ikincilikle dönüyoruz. Yönetim Kurulu üyelerimize ve Başkanımız Fikret Orman’a ikinciliği armağan ediyoruz” dedi.
HABERLER
14.05.2017
MASA TENİSİ
Masa Tenisi Takımımız Süper Lig’de İkinci Oldu
Diğer Haberler
- Masa Tenisi Takımımız, Büyükler Masa Tenisi Türkiye Kupası’nda İkinci Oldu 14.06.2026 19.27.00
- Masa Tenisi Takımımız, Navek Elit Süper Grup Dörtlü Final Müsabakalarında Üçüncü Oldu 13.06.2026 09.58.00
- Masa Tenisi Süper Lig 4. Etap Sonuçları 17.05.2026 20.34.00
- Masa Tenisi Takımımızın Sporcusu İbrahim Gündüz, Büyükler Türkiye Ferdi Top 10 Müsabakalarında Şampiyon Oldu 15.03.2026 17.20.00
- Masa Tenisi Sporcularımızdan Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 09.02.2026 20.45.00

