HABERLER
18.12.2015
BASKETBOL
Ömer Buharalı: ‘İstanbul Üniversitesi’ni elemek istiyoruz’
“Hedefimiz gruptan çıkmaktı ve bunu başardık. 8 grup arasında en zorlu grup bizimkiydi. Üç galibiyetle gruptan çıktık. Son 16’da İstanbul Üniversitesi ile eşleştik. İyi bir takıma karşı oynayacağız. İki takımın da birbirine üstünlük sağlayabilecek yanları var. İstanbul Üniversitesi’ni elemek istiyoruz. İlk maçın evimizde oynanacak olması bizim için dezavantaj. Kendi sahamızda iyi savunma yapmalıyız. Sakat olan oyuncularımız var. Tempoya alışmış durumdayız. Sandra Viana hazır halde geldi. Ligi de tanıyor. İlk maçında beklediğimizden iyi oynadu. Çabuk adapte olacaktır.”
Diğer Haberler
- Marième Badiane Beşiktaş BOA’da! 21.06.2026 20.47.00
- Beşiktaş GAİN Takımımız Sezon Sonu Yemeğinde Buluştu 20.06.2026 18.33.00
- Başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’ten Açıklamalar 19.06.2026 23.40.00
- Beşiktaş GAİN:75 Fenerbahçe Beko:77 19.06.2026 22.00.00
- Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Özkan Arseven’den Açıklamalar 18.06.2026 22.32.00

