Kadın Basketbol Takımımız, Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin 3. Haftasında Yakın Doğu Üniversitesi ile karşılaştı. Yakın Doğu Üniversitesi maçı 77-62 kazandı.
Ankara Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmaya siyah-beyazlılarımız; Cappie Pondexter, Ayşe Cora, Şaziye İvegin Üner, Nadezhda Grıshaeva, Luca Ivankovic ilk 5’iyle başladı. Maça iyi giren ekibimiz ilk çeyreği 19-15 önde tamamladı. Rakibimiz 2. çeyrekte tempo buldu ve 25 sayı üreterek ilk yarıyı 40-36 üstün tamamladı. 3. çeyreğe de ritimli giren Yakın Doğu Üniversitesi bu çeyrekte oyunun kontrolünü aldı ve çeyreği 63-47 önde tamamladı. Maçın son periyodunda üstünlüğünü devam ettiren Yakın Doğu Üniversitesi maçı 77-62 kazandı.HABERLER
02.11.2015
BASKETBOL
Yakın Doğu Üniversitesi:77 Beşiktaş:62
Diğer Haberler
- Marième Badiane Beşiktaş BOA’da! 21.06.2026 20.47.00
- Beşiktaş GAİN Takımımız Sezon Sonu Yemeğinde Buluştu 20.06.2026 18.33.00
- Başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’ten Açıklamalar 19.06.2026 23.40.00
- Beşiktaş GAİN:75 Fenerbahçe Beko:77 19.06.2026 22.00.00
- Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Özkan Arseven’den Açıklamalar 18.06.2026 22.32.00

