Beşiktaş İntegral Forex Takımımız'ın Başantrenörü Henrik Dettmann, Torku Konyaspor Basket karşısında alınan galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.
Henrik Dettmann yaptığı konuşmada, "Çok iyi bir takıma karşı oynadık. Maçın başını çok iyi oynadılar bizse kötü başladık. Uzun süre ritim bulmakta zorlandık. Bunun nedeni ise top kayıplarıydı. İkinci yarıda özellikle savunmada küçük değişiklikler yaptık. Uzun oyuncularımızın topla buluşmasıyla oyunun kontrolünü elimize aldık ve iyi bir sonuçla maçı tamamladık" dedi.HABERLER
26.04.2015
BASKETBOL
Henrik Dettmann:'Maçı iyi bir sonuçla tamamladık'
Diğer Haberler
- Marième Badiane Beşiktaş BOA’da! 21.06.2026 20.47.00
- Beşiktaş GAİN Takımımız Sezon Sonu Yemeğinde Buluştu 20.06.2026 18.33.00
- Başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’ten Açıklamalar 19.06.2026 23.40.00
- Beşiktaş GAİN:75 Fenerbahçe Beko:77 19.06.2026 22.00.00
- Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Özkan Arseven’den Açıklamalar 18.06.2026 22.32.00

