Kadın Basketbol Takımımızın Baş Antrenörü Ömer Buharalı, 89-82 kazandığımız Orduspor karşılaşamasının ardından açıklamalarda bulundu.
Play-off'a kalarak ilk hedeflerine ulaştıklarını, ve bu yüzden mutlu olduklarını söyleyen Ömer Buharalı, "Maçın başında doğru savunma yapamadık ancak bunu hücumla telafi ettik. Büyük farkla geri düştük ancak içerden çok iyi oynadık ve sayılar bularak farkı kapattık. Önemli bir galibiyetti. Bu yıl lig, zor bir lig oldu. Bu maçla ligi 9. bile bitirebilirdik. Hedefimiz playoff'a kalmaktı. Çok mutluyuz. Şimdi hedefimiz; bunu 1 basamak daha yukarı taşımak" ifadelerini kullandı.HABERLER
04.04.2015
BASKETBOL
Ömer Buharalı:'Play-off'a Kaldığımız İçin Mutluyuz'
Diğer Haberler
- Marième Badiane Beşiktaş BOA’da! 21.06.2026 20.47.00
- Beşiktaş GAİN Takımımız Sezon Sonu Yemeğinde Buluştu 20.06.2026 18.33.00
- Başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’ten Açıklamalar 19.06.2026 23.40.00
- Beşiktaş GAİN:75 Fenerbahçe Beko:77 19.06.2026 22.00.00
- Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Özkan Arseven’den Açıklamalar 18.06.2026 22.32.00

