HABERLER

04.01.2015

FUTBOL AKADEMİ

Beşiktaş:0 Galatasaray:2 (U-21)

U-21 Takımımız, ligin 16. haftasında Galatasaray’a 2-0 yenildi.

BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde oynanan mücadeleye siyah-beyazlılarımız, tutuk başladı. Karşılıklı ataklarla geçen mücadelede iki tarafta birbirine üstünlük sağlayamadı ve ilk yarı 0-0’lık eşitlikle sona erdi.
 
İkinci yarıya hızlı başlayan rakip karşısında oyun kurmakta ve savunma yapmakta zorlanan ekibimiz, rakip gollere engel olamadı. Hücumda bulduğu pozisyonları değerlendiremeyen takımımız, sahadan 2-0 mağlup ayrıldı.