Kadın Basketbol Takımımızın Başantrenörü Ömer Buharalı, Spartak Noginsk maçını değerlendirdi.
“Bizim için grup liderliği maçıydı. Öncelikli hedefimiz galibiyetti. İlk 16’ya kalıp ev sahibi avantajını yakalamak istedik. İkinci hedefimiz de 15 sayıyla kazanmaktı. Bunu oyuncularımızla konuştuk ve farkı çok erken bulduk. Çok doğru oynadık. Oyunun her iki yönünde rakibe cevap verdik. Hem savunma sertliğini arttırdık hem de hücumda art arda sayılar bulduk. Bu da bizi istediğimiz hedefe ulaştırdı. Şimdi önümüzdeki hafta Kibirkstis-Vici karşısında yeniden söylediğim gibi galip gelip ilk 16 içinde yer aldık zaten ama ilk 8’in içinde kalıp ev sahibi avantajını kullanmak istiyoruz. Oyuncularımı kutluyorum sezonun en iyi basketbolunu oynadık.”HABERLER
10.12.2014
BASKETBOL
Ömer Buharalı: ‘Sezonun en iyi basketbolunu oynadık’
Diğer Haberler
- Marième Badiane Beşiktaş BOA’da! 21.06.2026 20.47.00
- Beşiktaş GAİN Takımımız Sezon Sonu Yemeğinde Buluştu 20.06.2026 18.33.00
- Başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’ten Açıklamalar 19.06.2026 23.40.00
- Beşiktaş GAİN:75 Fenerbahçe Beko:77 19.06.2026 22.00.00
- Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Özkan Arseven’den Açıklamalar 18.06.2026 22.32.00

