U-17 Akademi Takımımız, Akademi Ligi'nin 11. haftasında Kartalspor’u 3-1 mağlup etti.
Alibeyköy Stadı’nda oynanan mücadeleye takımımız, İbrahim Akıncı, Musa Akarslan, Suat Gündüz, Selman Tasman, Şiyar Kepir, Fırak Burak Boz, Rıfat Can Aslan, Yusuf Can Abay, Muhammed Öztürk, Hüseyin Eray Karataş ve Furkan Yılgın ilk onbiriyle başladı.Karşılıklı ataklarla başlayan mücadelede iki takım da birbirine üstünlük sağlamakta zorlandı. Orta alanda Yusuf ve Fırat ile baskı kuran ekibimiz, rakibin oyun kurmasına engel oldu. Sağ kanattan Musa ile atak yapan ekibimiz, pozisyonlardan faydalanamadı. Sağ kanattan Rıfat Can, kendi ortasında kaleciden dönen topu iyi takip etti ve kendi getirdiği topta attığı golle takımımızı 1-0 öne geçirdi. Golden sonra ataklarını sıklaştıran takımımız, Muhammed’in kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyondan faydalanamadı. Orta alan mücadelesiyle geçen ilk yarıyı siyah-beyazlılarımız, Rıfat Can’ın golüyle 1-0 önde tamamladı.
Takımımız ikinci yarıya hızlı başladı. Orta alanda disiplinli bir oyun sergileyen takımımızda Yusuf Can'ın pasina hareketlenen Hüseyin Eray, ceza sahası içinden attığı golle skoru 2-0'a getirdi. Üçe bir yakaladığımız pozisyonda çaprazda kaleciyle karşı karşıya kalan Muhammed pozisyondan yararlanamadı. Sol kanattan gelişen atakta Yusuf'un pasında hareketlenen Hüseyin Eray, attığı golle takımımızı 3-1 öne geçirdi. Tempolu geçen son dakikalarda rakibine pozisyon şansı tanımayan takımımız, sahadan 3-1 galip ayrıldı.

