Baş Antrenörümüz Ahmet Kandemir, Pınar Karşıyaka galibiyetinin ardından şöyle konuştu;
"Aslında oynanan oyun göre maçı kazanması gereken tarafın Pınar Karşıyaka olması lazımdı. Onları bu mücadelelerinden ötürü tebrik ederim. Maçın başında kontrolü elimize almamıza rağmen zorlama atışlar ve yanlış pas tercihleri bizim kontrolü kaybetmemize neden oldu. Oyunun sonunda tamamen şans topuyla maçı uzatmaya götürdük ve orada da direnç göstererek kazanmasını bildik. Geçen sezon da Pınar Karşıyaka'yı burada aynı şekilde mağlup etmiştik. Oyuncularıma soyunma odasında da söyledim, kazandığımızda da kendimizi eleştirmemiz lazım."HABERLER
15.11.2014
BASKETBOL
Ahmet Kandemir'den Açıklamalar
Diğer Haberler
- Marième Badiane Beşiktaş BOA’da! 21.06.2026 20.47.00
- Beşiktaş GAİN Takımımız Sezon Sonu Yemeğinde Buluştu 20.06.2026 18.33.00
- Başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’ten Açıklamalar 19.06.2026 23.40.00
- Beşiktaş GAİN:75 Fenerbahçe Beko:77 19.06.2026 22.00.00
- Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Özkan Arseven’den Açıklamalar 18.06.2026 22.32.00

