A2 Futbol Takımımız, Galatasaray'ı deplasmanda 3-1 mağlup etti.
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde oynanan karşılaşmanın ilk yarısını 1-0 geride bitiren siyah-beyazlılarımız, ikinci yarıda Muhammed Demirci (2) ve Recep Akkemik'in kaydettiği gollerle Galatasaray'ı 3-1 mağlup etti.

