U-18 Akademi Takımımız, Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kaldı.
Ankara Yeni Mahalle Hasan Doğan Stadı’nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını 1-0 mağlup kapatan Takımımız, ikinci yarı karşılıklı gollerin atıldığı maçtan 2-2 berabere ayrıldı.Takımımız’ın gollerini Fevzi Bozkuş ve Ufuk Er attı.

