U-17 Akademi Takımımız, Fenerbahçe'yi 3-1 mağlup etti.
BJK Fulya Tesisleri'nde oynanan karşılaşmanın ilk yarısını 1-0 önde tamamlayan siyah-beyazlılarımız, ikinci yarıda bulduğu gollerle sahadan 3-1 galip ayrıldı.Takımımızın gollerini Furkan Yaman (2), Tayfun Aydoğan kaydetti.

