Başkanımız Fikret Orman, BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde iftar yemeği verdi.
Rizespor’la oynadığımız hazırlık maçından sonra Fikret Orman Göleti’nde yenilen iftar yemeğine Başkanımız Fikret Orman’ın yanı sıra İkinci Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Divan Kurulu Başkanımız Yalçın Karadeniz, Divan Kurulu Eski Başkanımız Şeref Nasır, Divan Kurulu Üyeleri ve Rektör Mesut Parlak katıldı.HABERLER
08.08.2012
GÜNCEL HABERLER
Başkanımızdan İftar Yemeği
Diğer Haberler
- Tan Taşçı’dan “İyiliğe Kanat Aç, Eğitime Güç Kat” Kampanyasına Destek 27.06.2026 21.53.00
- İyiliğin Kanatları Tekirdağ’da Açıldı 25.06.2026 17.20.00
- BJK Plaza Gayrimenkul Yatırımcı Buluşması Yapıldı 24.06.2026 20.09.00
- Divan Kurulu Üyeliğine Hak Kazanan Üyelerimiz İçin Mazbata Töreni Yapıldı 20.06.2026 18.29.00
- Fatma Çalımbay Son Yolculuğuna Uğurlandı 20.06.2026 15.28.00

