Masa Tenisi Takımımız, sezonun ilk yarısını tamamladı.
İlk yarının son maçında İl Özel İdare ile karşılaşan ekibimiz, rakibini 4-1 mağlup etti. Bu sonuçla birlikte 13. galibiyetini alan takımımız, 2 mağlubiyetle 3. sırada ilk yarıyı tamamladı.HABERLER
18.12.2011
MASA TENİSİ
Masa Tenisinde İlk Yarı Bitti
Diğer Haberler
- Masa Tenisi Takımımız, Büyükler Masa Tenisi Türkiye Kupası’nda İkinci Oldu 14.06.2026 19.27.00
- Masa Tenisi Takımımız, Navek Elit Süper Grup Dörtlü Final Müsabakalarında Üçüncü Oldu 13.06.2026 09.58.00
- Masa Tenisi Süper Lig 4. Etap Sonuçları 17.05.2026 20.34.00
- Masa Tenisi Takımımızın Sporcusu İbrahim Gündüz, Büyükler Türkiye Ferdi Top 10 Müsabakalarında Şampiyon Oldu 15.03.2026 17.20.00
- Masa Tenisi Sporcularımızdan Bir Gümüş Bir Bronz Madalya 09.02.2026 20.45.00

