Güreş Takımımız’dan 3 sporcucumuz Türkiye Birinciliği’nde mücadele etmeye hak kazandı.
Güreş Federasyonu’nun 2011 Faaliyet Programında yer alan 14-15 Yaş Serbest Güreş Türkiye Grup Birinciliği’ne 5 sporcusuyla katılan siyah-beyazlılarımızda Şevki Öztürk, Yusuf Öztürk ve Mücahit Astım Türkiye Birinciliği’ne katılma hakkı elde etti.HABERLER
01.06.2011
GÜREŞ
Güreş Sonuçları
Diğer Haberler
- Güreş Takımımızın Sporcularından Bir Altın ve Üç Gümüş Madalya 24.06.2026 17.51.00
- Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Üçüncü Oldu 08.06.2026 17.29.00
- Eyüp Önem ile Abdulsamet Aslantaş, U20 Uluslararası Dumitru Pîrvulescu & Vasile Lorga Güreş Turnuvası'nda 04.06.2026 10.53.00
- Milli Güreşçimiz Nesrin Baş, Uluslararası Ulaanbaatar Open Ranking Turnuvası’nda Ülkemizi Temsil Edecek 03.06.2026 22.42.00
- Güreşçimiz Cemal Yiğit Purcu, U17 Avrupa Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu 18.05.2026 11.52.00

