UEFA Ligi’nde oynadığımız S.Bükreş maçı sonrasında, Teknik Direktörümüz Vicente Del Bosque kısa bir açıklama yaptı.
Karşılaşmada hem bizim hem de rakibimizin istediği oyunu sahaya yansıtamadığını söyleyen Teknik Direktörümüz Vicente Del Bosque şöyle konuştu:
“Oyunun iyi olmamasının nedeni, sahanın çok kötü olmasıydı. Biz mücadeleye istediğimiz gibi başlayamayınca rakibe avantaj verdik ve onlar da erken gelen 2 gol buldular. Şu anda gurubumuzun durumunu değil, Takımımız’ın yapacaklarını düşünüyoruz.”
