Türkiye Basketbol Ligi 2004-2005 sezonu bugün (22 Ekim) oynanacak 2 maçla başlayacak. Erkek Basketbol Takımımız, sezonun ilk mücadelesinde Pınar Karşıyaka ile yarın deplasmanda karşılaşacak.
39. Türkiye Basketbol Ligi’nde 2004-2005 sezonunun ilk maçı bugün saat 16.00’da İTÜ ile Bandırma Banvitspor arasında Ayazağa Spor Salonu’nda oynanacak. Günün 2. maçında ise saat 19.00’da Erdemirspor, Fenerbahçe’yi sahasında ağırlayacak.
Erkek Basketbol Takımımız, 2004-2005 sezonundaki ilk mücadelesini Pınar Karşıyaka ile yarın (23 Ekim) deplasmanda oynayacak. Hazırlıklarını tamamlayan takımımız, bu sabah uçakla İzmir’e gitti.
Basketbolda yeni sezonun ilk hafta mücadelelerinin programı şöyle:
22 Ekim Cuma:
16.00 İTÜ - Bandırma Banvitspor (Ayazağa)
19.00 Erdemirspor - Fenerbahçe (Erdemir)
23 Ekim Cumartesi:
16.00 Ankara Büyük Kolej - Galatasaray (Ankara Atatürk)
16.00 İstanbul Tekelspor - Efes Pilsen (Haldun Alagaş)
16.30 Pınar Karşıyaka - Beşiktaş (İzmir Atatürk)
24 Ekim Pazar:
16.00 Ülkerspor - Türk Telekomspor (Abdi İpekçi)
17.00 Darüşşafaka - Tuborg Pilsener (Ayhan Şahenk)
