Atletizm Sonuçları
Atletizm Takımımız, 24-25 Haziran tarihlerinde Bursa’da düzenlenen Türkiye U-20 Atletizm Şampiyonası’na katıldı.
Şampiyonada Yaren Yıldırım 100 metre engellide, Nazire Güleç ise 800 metrede Türkiye ikincisi oldular. Goncagül Apay ise 3000 metre engellide Türkiye üçüncüsü oldu.
