Atletizmde Üç Türkiye Şampiyonluğu
Atletizm Takımımız, 24-25 Haziran tarihlerinde Bursa’da düzenlenen Türkiye U-23 Atletizm Şampiyonası’na katıldı.
Şampiyonada; Sinem Yıldırım gülle atmada, Yaren Acar 400 metrede ve Sinem Yıldırım disk atmada Türkiye şampiyonu oldular.
Songül Çalparmak cirit atmada Türkiye ikincisi olurken Bahar Atalaya ise 5000 metrede Türkiye üçüncüsü oldular.
