Atletizm Takımımız, Türkiye İkincisi Oldu
Türkiye Kulüplerarası U-16 Ligi Atletizm Şampiyonası, 29-30 Haziran tarihlerinde Trabzon’da yapıldı.
12 takımın katıldığı şampiyonada 139 puan toplayan Atletizm Takımımız Türkiye ikincisi oldu.
Yarışmalarda sporcularımızın elde ettikleri dereceler şöyle:
Hatice C.Palalı 100m 12,58 Birinci
Hatice C.Palalı 200m 25,18 Birinci
Bahar Öztürk 100m Engelli 16,40 İkinci
Deniz Tunç Sırıkla Atlama 3m Üçüncü
Ayşe Fırtına Çekiç Atma 38,48m Üçüncü
İlayda Kurtulmuş Cirit Atma 33,71m Üçüncü
Ebru Yakut 1500m 4,56,20 Üçüncü
Firdevs Polat 800m 2,22,50 Üçüncü
4 X 100m Bayrak 53,29 İkinci
Ecem Dursun, Mira Akan, Bahar Öztürk, Hatice C.Palalı
