Arthur Masuaku: “Rövanş maçı da zor olacak”
“Deplasmanda gol yememek en önemli detaydı. Rövanş maçı da zor olacak. Rövanş maçında gol atmamız gerekiyor. Gol attığımız takdirde maçı kazanır ve finale çıkarız. Fenerbahçe maçı zor olacak. Takım halinde oynamamız gerekecek. Taraftarlarımız için büyük takım karakteri göstermeliyiz.”
