Jonas Svensson: “İkinci yarıda daha iyiydik”
“İlk yarıda zorlandığımız anlar oldu. İkinci yarıda daha iyiydik. Rövanş maçına hazırlanacağız. İstanbul’da taraftarımızın önünde oynayacağız. Bugün ortada oynadık. Fenerbahçe maçının öneminin farkındayız. Cezalı olduğum için çok üzgünüm. Derbiyi galibiyetle tamamlamak istiyoruz.”
