Güreş Takımımız, U-23 Kadınlar Türkiye Şampiyonası’nda Üçüncü Oldu
U-23 Kadınlar Türkiye Şampiyonası, 27-29 Ocak tarihleri arasında Konya’da gerçekleştirildi.
Güreş Takımımız, U-23 Kadınlar Türkiye Şampiyonası’nda 104 puan ile Türkiye üçüncüsü oldu.
Sporcularımızın elde ettiği dereceler şöyle:
59 Kg – Ebru Dağbaşı – Altın madalya
68 Kg – Nesrin Baş – Altın madalya
72 Kg – Nazar Batır – Altın madalya
53 Kg – Sıla Aykul – Bronz madalya
