Güreşçilerimiz U-15 Grekoromen Stil İstanbul Şampiyonası’nda Sekiz Madalya Kazandı
Güreş Takımımızın sporcuları, 21-22 Ocak tarihleri arasında İstanbul’da düzenlenen U-15 Grekoromen Stil İstanbul Şampiyonası’nda; dört altın, iki gümüş ve iki bronz madalya kazandılar.
Şampiyonada derece elde eden sporcularımız şöyle:
Abdulsamet Arslantaş - 52 Kg - Altın madalya
Eren Çakır - 57 Kg - Altın madalya
Cemal Yiğit Purcu - 62 Kg - Altın madalya
Yusuf Aytekin - 100 Kg - Altın madalya
Mehmet Hilmi Culfa - 62 Kg - Gümüş madalya
Aras İldem - 68 Kg - Gümüş madalya
Osman Sağır - 62 Kg - Bronz madalya
Ayberk Kabaktaş - 52 Kg - Bronz madalya
