Lütfen telefonunuzu dik konuma çeviriniz.
RESMİ INTERNET PLATFORMU

MENÜ ENGLISH

SİTELER

Seçiniz bjk.com.tr kartalyuvasi.com.tr kartalyuvasi.eu

FACEBOOK

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş eSports Kartal Yuvası

X

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Kurumsal Beşiktaş İngilizce Beşiktaş Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş Taekwondo Beşiktaş eSports Kartal Yuvası BJK Dijital Beşiktaş JK Dergisi BJK SuperApp

INSTAGRAM

Seçiniz Beşiktaş JK Beşiktaş JK Global Beşiktaş JK Basketbol Beşiktaş JK Hentbol Beşiktaş JK Voleybol Beşiktaş Kadın Futbol Beşiktaş Teker. Sandalye Beşiktaş eSports Beşiktaş JK Futbol Akademi Beşiktaş JK Basketbol Akademi Beşiktaş JK Spor Okulları Kartal Yuvası Beşiktaş JK Müzesi BJK SuperApp BJK Dijital
BEŞİKTAŞ YOUTUBE BEŞİKTAŞ TIKTOK BEŞİKTAŞ WHATSAPP BEŞİKTAŞ NEXT

FUTBOL - 26.01.2015

Slaven Bilic: ‘İkinci yarıya kazanarak başlamak önemliydi’

Teknik Direktörümüz Slaven Bilic, Gençlerbirliği maçından sonra açıklamalarda bulundu.

“Mutluyuz. Zor bir deplasmandı. Kazanmayı hak ettik.İkinci yarıya kazanarak başlamak önemliydi. İlk yarıda üstündük. Rakip kontra atak ve kornerlere gelmeye çalıştı. İlk yarıda pozisyon bulamasak da üstündük. İki tane verilmeyen penaltımız vardı. İkinci yarıda daha iyiydik. Goller bulduk daha da çok atabilirdik. İkinci yarıya galibiyetle başladığımız için mutluyuz. Bütün maçlarımızı deplasmanda gibi oynuyoruz. Deplasman maçlarında üst düzey bir form yakaladık. Bir evimizin olmaması en büyük sorumuz. İç saha olarak kabul edilen maçlarımızda sabırsız hareket ediyoruz. Bu noktada daha güçlü bir iradeyle hareket etmeliyiz. Gençlerbirliği ikinci yarıda maç golsüz giderken kontra ataklar buldu. Geriye düşsek işimiz zor hale gelebilirdi.”

X

Önceki Haber

Osmanlı Stadı’nda Oynanacak Beşiktaş - Mersin İY Maçı Biletlerinin Satışı Sürüyor

Sonraki Haber

Takımımız İzinli