Takımımız İzinli
Gençlerbirliği’ni deplasmanda yenen Futbol Takımımız, bugünü izinli geçirecek.
Siyah-beyazlılarımız, Ziraat Türkiye Kupası F Grubu 5. haftasında Sarıyer ile 29 Ocak Perşembe günü saat 20.30’da Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynayacağı maçın hazırlıklarını yarın(28 Ocak) saat 17.00’de yapacağı antrenmanla tamamlayacak.
